Számtalan különbség van egy online reklám és egy újságban megjelenő reklám között. Ha mindet képtelenség is felsorolni néhányat azért megemlítünk. A különbségek teljes listájával egy átlagvállalkozásnak nem is kell képben lennie, elég, ha a megbízott online marketing ügynökség tudja ezeket. Először is a digitális ügynökség szerint egyáltalán nem mindegy, hogy melyik online platformról vagy nyomtatott sajtóorgánumról van szó. Téves az az elképzelés, hogy a digitális ügynökség csapata nincsen képpen a nem digitális világ hirdetési lehetőségeivel. Ugyan úgy követik és számon tartják a tévés, rádiós és nyomtatott vagy éppen közterületi lehetőségeket is, hiszen soha nem lehet tudni, hogy mikor lesz szükségük rá, vagy mikor tudják felhasználni ezeket a hasznos adatokat, információkat. A hirdetés tervezett helyét nagyban befolyásolja, hogy a portált hány látogató keresi fel, az újságot milyen példányszámban nyomtatják ki. Illetve ami egy online marketing ügynökség számára még kiemelten fontos adat, az a célközönség. Nem mindegy, hogy a portál milyen megjelenési lehetőségeket biztosít, illetve mennyire kezeli rugalmasan az új, kreatív és egyedi megjelenési elképzeléseket. Következő tényező, amiben jelentősen különbözik az online és a nyomtatott reklám az pedig egyértelműen az ár. De ez már egy olyan széles rétű és sok összetevős terület, hogy részletesen nem is mennénk most bele.
More Stories
PR cikk és márkaépítés
Rendes felmondás és munka törvénykönyve munkavállaló megfigyelése
Mobil keresőoptimalizálás és keresőoptimalizálás garanciával