Miben különbözik az online reklám egy újsághirdetéstől?

Számtalan különbség van egy online reklám és egy újságban megjelenő reklám között. Ha mindet képtelenség is felsorolni néhányat azért megemlítünk. A különbségek teljes listájával egy átlagvállalkozásnak nem is kell képben lennie, elég, ha a megbízott online marketing ügynökség tudja ezeket. Először is a digitális ügynökség szerint egyáltalán nem mindegy, hogy melyik online platformról vagy nyomtatott sajtóorgánumról van szó. Téves az az elképzelés, hogy a digitális ügynökség csapata nincsen képpen a nem digitális világ hirdetési lehetőségeivel. Ugyan úgy követik és számon tartják a tévés, rádiós és nyomtatott vagy éppen közterületi lehetőségeket is, hiszen soha nem lehet tudni, hogy mikor lesz szükségük rá, vagy mikor tudják felhasználni ezeket a hasznos adatokat, információkat. A hirdetés tervezett helyét nagyban befolyásolja, hogy a portált hány látogató keresi fel, az újságot milyen példányszámban nyomtatják ki. Illetve ami egy online marketing ügynökség számára még kiemelten fontos adat, az a célközönség. Nem mindegy, hogy a portál milyen megjelenési lehetőségeket biztosít, illetve mennyire kezeli rugalmasan az új, kreatív és egyedi megjelenési elképzeléseket. Következő tényező, amiben jelentősen különbözik az online és a nyomtatott reklám az pedig egyértelműen az ár. De ez már egy olyan széles rétű és sok összetevős terület, hogy részletesen nem is mennénk most bele.

 

About the author