Mikor vegyünk a gyerekünknek telefont? -2. rész

Mikor vegyünk a gyerekünknek telefont? -2. rész

A mikor vegyünk a gyermekünknek telefont cikksorozat első részében kitértünk arra, hogy a szülők egyáltalán nincsenek könnyű helyzetben, hogy mikor érdemes saját telefonnal megajándékozni a gyermeküket. A gyermeknek szánt mobiltelefon megvétele a mobil szerviz szerint számos aggodalommal jár: legtöbb szülőnél az elsődleges probléma, hogy nem kevés pénzt kell kiadnia egy olyan tárgyra, amelyet a gyermek nagyon könnyen elveszíthet, vagy eltörhet. Sokan ezért olcsóbb, kínai telefont választanak. Ez jó döntés, hiszen ezek a készülékek valamivel olcsóbbak, de megbízhatóan működnek és a kínai telefon szerviz már hazánkban is megoldott. Tehát nem kell érthetetlen levelezésbe bonyolódni a kinti forgalmazóval, vagy hónapokat várni arra, hogy megjavítsák a készüléket. A mobil szerviz úgy gondolja, hogy a mobiltelefon megvásárlása után mindenképpen üljünk le és beszéljük át a gyermekünkkel a használat feltételeit. Jó, ha ez esetben felnőttként kezeljük és tisztában van vele, hogy egy telefon használata milyen költségekkel jár. A kínai telefon szerviz alkalmazottai számos történetet tudnának mesélni arról, hogy a gyerekek naívan kisebb vagyonokat költöttek mobil játékokra, vagy egyéb, a telefonjukra feltelepített alkalmazásokban.

About the author

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük